Saturday, January 7, 2012

Azam 2012




apakah yang dimaksudkan dengan azam?? bukan azam nama orang tue.. azam ni ialah sesuatu perkara yang diimpikan untuk dicaai dalam tempoh tertentu dengan apa2 cara sekalipun. selalunya, orang akan menananm azam setiap permulaan tahun islam ataupun tahun owg putih.ermm bila ditanya bagi aku, apa azam yang ingin aku capai??





ermm.. nak pandai main gitar??
ermm.. nak gembira selalu?
ermm.. nak tauliah dengan happy..?
ermm.. aku nak menang pertandingan tarian moden tuk sem 6 nie..??


boleh ke ada banyak azam nie?/
hehe biarlah azam banyak, supaya tak capai semua separuh pown jadilah..
kata orang lebih baik ada dari tak der.. eehehe

so sebelum berpisah aku nak share satu lirik yang memang aku minat..:

BERDUA BERSATU : FORTEEN

kenapa cinta kita,
selalu saja diduga,
badai ada tak merestu,
kita berdua bersatu,

apa mungkin kau dan aku,
ditakdir untuk berpisah,
walaupun melawan arus,
kita berdua bersatu,

sering kali ku mendengar,
patah tumbuh hilang berganti,
tetapi ku tidak mahu,
cinta selain dari mu,

jika denganmu salah,
ku tak mahu yang benar,
jika denganmu rebah,
biarlah ku tercalar.

walau dilanda badai,
ku sanggup,
kerna ku mampu,
kita berdua bersatu,

jika dengamu kabur,
ku tak mahu yang jelas,
jika denganmu hanyut,
biarlah aku lemas,

walau dilanda ribut,
ku sanggup,
kerna ku mahu,
kita berdua bersatu.

No comments:

Post a Comment